Uw mening
Bent u niet tevreden, horen we het graag. Hiervoor zijn meerdere mogelijkheden om het ons kenbaar te maken
- Mondeling melden bij de balie, indien gewenst ontvangen we u in een spreekkamer om naar uw verhaal te luisteren en hierover in gesprek te gaan
- Telefonisch contact leggen met de praktijk.
- Door middel van uw klacht middels een e-consult op MijnGezondheid.net. U kunt hierbij inloggen met uw DigiD.
- Gesprek met de huisarts, maak dan een dubbele afspraak op het spreekuur.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht aanvragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.